Alla inlägg under augusti 2011

Av Rebecka - 22 augusti 2011 15:04

Hej nu har jag kommit hem!!

Vart i skolan och på knoppen...

Vad har ni gjort idag? Kommentera!!!!

Nu ska ni få en jätte bra låt!

För er som inte fattar så förlovade dom sig och sen på väg till bröllopet så var hon med om en olycka och vart förståndhandikappad, så det vart inge bröllop!!

Dom är fortrarande förlovade och ska nog gifta sig i framtiden!

Men den här låten kom ut för längesen eller han var med i idol..


Första gången jag hörde den så vart jag tårögd!!

Ha det bra♥

Puss o kram<3



Av Rebecka - 21 augusti 2011 09:36

Hej och god morgon idag ska jag nog gå på bio.!

Sen efter 16.00 ska mamma sätta på mig lösnaglar, då ska ni få en bild nån gång!

XD ha det bra♥•○•○•○•○•○•

                      •○•○•○•○•○•


Av Rebecka - 20 augusti 2011 17:32

inte gjort nåt alls.

Har bara kollat på film!

Vad har ni gjort?

Åhh vad jag längtar till knoppen discona!!!!!!

Men på måndag börjar BAJS  skolan  

När började eran skola?


Av Rebecka - 20 augusti 2011 11:07

2 låtar med Lady Gaga som är dålig!

Ha det bra idag♥



Av Rebecka - 20 augusti 2011 10:06

Hej och god morgon idag är det piss väder!!

Det regnar och ussshh  

Undrar vad som händer idag då?

Nån som vill vara med mig?

Kanske gå på bio?

Isf om nån vill, det är bara att kommentera!

Eller ring!!!!!

Ha det bra♥♥♥☻☻

Av Rebecka - 19 augusti 2011 15:37

Hej, jag har inte bloggat på hela dagen, tänkte däremot göra det men jag satt på datorn och skulle sätta mig men mamma sa att vi skulle gå till min faster och sälja jultidningar. När jag hade varit där ett tag så kom Lucas (min kusin) och visade sina sudd och då kom vi på att vi kunde gå hem till mig och byta sudd för jag har 193 sudd om jag ska vara exakt.. Sen kollade vi på en film och åt. När filmen var slut så gick Lucas hem och jag gick till farmor och plingade på, men ingen öppnade så då cyklade jag hem till pappa och han knappt komma inanför dörren så ringde farmor, hon hade varit nere i källaren och ducsha. Så jag kom tillbaka, förästen sa jag att jag skulle sälja jultidningar? Men iaf jag kom tillbaka till henne och hon kollade igenom tidningarna, men hittade inget hon ville ha! Så jag fick ett par foppa, nagellack och två recept+jag ska få pengar sen!!!!!!!!!!!!!!

Nu sitter jag och äter korv...

Ska ta nåt att dricka nu!

Ha det bäst♥

Hej

Av Rebecka - 18 augusti 2011 17:51

Hej nu sitter jag här och har tråkigt. Har kommit hem ifrån Cajsa och har hunnit äta. Ska strax till mamma. Nu ska jag läsa lite bloggar!

Av Rebecka - 18 augusti 2011 11:37

Hej det här blir ett snabbt inlägg ska åka och bada hos cajsa med en till strax ska bara äta så... Hej då, ha det bäst☻

Presentation


Hej där alla glada (och sura) på den här bloggen kan du läsa om min vardag och mitt intresse för dans och så klart mycket annat!!
Enjoy!♥

Fråga mig

25 besvarade frågor

Omröstning

vilken kändis tycker du bäst om?
 Selena Gomez
 Rihanna
 Britney Spears
 Owl City
 Justin Bieber
 David Guetta
 Lady Gaga
 Miranda Cosgrove
 Alexandra Stan
 Adam Lambert
 Beyoncè

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

gästbok

Gästbok

Hej! här kan du skriva dit eget gästinlägg!  

Blogkeen

rebbesvardag

Gästbok

hittabloggen.se

GÅ in på den här sidan ocb få flera läsare: http://hittabloggen.se


Ovido - Quiz & Flashcards